11 januari 2012

Nyskapande blogg

Har tänkt ett tag att skapa en blogg för att visa mina alster jag tillverkar. Nu har jag tagit tag i saken och har under eftermiddagen lekt med layout och färg. Kommer förmodligen ta ett tag till innan jag är helt nöjd.

Jag kommer via bloggen sälja mina smycken jag tillverkar, men även ta beställningar om ni önskar något speciellt. Kommer ha en sida "försäljning" med produkter som är till salu och en sida "galleri" där jag lägger upp bilder på alla smycken jag har tillverkat, för att ge inspiration och visa min kapacitet som smyckedesigner.

Tar gärna emot kommentarer och tips för att kunna utvecklas.

Ser framemot att skapa denna nya blogg och delge er min kreativa sida.

Kramar!

1 kommentar:

  1. Hej, En jättefin hemsida. Lycka till med försäljningen.

    SvaraRadera